Televize a její role v marketingu - webinář 5.1.2023
Televize a její role v marketingu
⛓️ Marketingové kanályMass tv, pos, rádio, eventy, print, PR, sociální sítě, ooh (out of home, př. bilboardy)
Direct aplikace, online, email
📺 Televize
Podle tradičního rozdělení je to Mass medium. Můžu koukat na různé metriky
GRP (každý point znamená, že jste zasáhli 1 procento populace). Jednotka kterou kupujeme v TV. Každý den utratíme např. 80 GRPů a můžeme měřit co nám to přineslo.
TRP (zásah dané cílené skupiny př. muži)
SHARE (kolik lidí se zrovna dívalo na Váš pořad)
AFINITA (efektivita zásahu vůči cílové skupině)
RATING (kolik lidí se dívalo na obrazovku)
TV by neměla být jediným marketingovým nástrojem
🚪 Zdroje návštěv na webu (důležité pro TV)
organic - vyloženě vyhledávají Vaší značku
direct - napíšou web do lišty vyhledávače
brand search - napíšou do vyhledávače rovnou název vašeho brandu
Po nějaké době se reklama už nechytala. Bylo lepší nasadit nový spot. V metrice měrili kolik uživatelů jim přinesl jeden GRP.